/

Saw you leaning against that record machine 

看見你倚靠在那臺老唱片機
Saw the name of your band written on the marquee

看見你的樂團名字在跑馬燈上 
It's a full moon tonight so we getting rowdy 

今天是圓月之日 所以我們想要嗨一下
Yeah we getting rowdy, g-g-getting rowdy

 ㄓ...ㄓ...ㄓ 準備來嗨一下
Feeling like I'm a high schooler

感覺我像個高中生 
Sipping on a warm wine cooler

啜飲一口溫熱的葡萄酒 
Hot 'cause the party don't stop 

我感覺有點熱 因為派對正嗨

I'm in a crop top

我穿著露臍上衣 
Like I'm working at hooters

我像是在貓頭鷹餐廳(1)工作 
We been keeping it PG 

我們的關係停留在保護級

But I wanna get a little frisky

不過我想再更嗨一點 

Come gimme some of that yum, like a lollipop

給我像是棒棒糖般的滋味 

Let me set you free 

讓我解放你

C'mon 'cause I know what I like

放馬過來 因為我知道我喜歡什麼 

And you're looking just like my type 

而你看起來就是我的菜

Let's go for it just for tonight

我們今晚在更認識彼此多一點吧 

C'mon, c'mon, c'mon 

來吧 放馬過來吧

Now don't even try to deny

現在我們不需否認 
We're both going home satisfied

我們回家後會感到非常滿意

Let's go for it just for tonight

就讓我們更進一步吧! 
C'mon, c'mon, c'mon 

來吧 放馬過來吧

Write our names on the wall in the back of the bar 

將我們的名字寫在酒吧的後牆上
Steal some bubblegum from the corner Maximart

在街角的販賣機裡偷一些泡泡糖 
Yeah, we laughing like kids causing trouble in the dark

我們笑得像孩子一樣 在黑暗中作亂 
Causing trouble in the dark, t-t-trouble in the dark

在黑暗中作亂 
Feeling like a saber-toothed tige

感覺我像隻劍齒虎 
Sipping on a warm budweiser

喝著溫熱的百威啤酒 
Touch me and give me that rush 

觸碰我讓我什麼事覺得都像浮雲
Better pack a toothbrush 

最好帶支牙刷
Gonna pull an all-nighter

還會延續一整個晚上 
We been keeping it kosher

我們太過拘束了 
But I wanna get it on for sure

不過你滿足不了我的慾望 
Come gimme some of that yum like a lollipop

給我像棒棒糖般的滋味 
Baby don't be scared 

寶貝 別被我的樣子嚇到

C'mon 'cause I know what I like

放馬過來吧 我知道我喜歡什麼 
And you're looking just like my type 

你剛好就是我的菜
Let's go for it just for tonight

今晚就認識彼此多一點吧 
C'mon, c'mon, c'mon 

來吧 放馬過來吧
Now don't even try to deny

現在我們不需否認 
We're both going home satisfied

我們回家後都會感到滿意 
Let's go for it just for tonight

就讓我們更進一步吧! 
C'mon, c'mon, c'mon 

放馬過來吧

I don't wanna go to sleep

我不想睡覺 
I wanna stay up all night

我想要嗨一整晚 
I wanna just screw around

我只想到處玩樂
I don't wanna think about

我不想要去管 
What's gonna be after this

會有什麼後果 
I wanna just live right now

我只想活在當下 
I don't wanna go to sleep

我不想要去睡覺 
I wanna stay up all night

我想嗨一整晚 
I wanna just screw around 

我只想滿足我的慾望
I don't wanna think about 

我不想去思考
What's gonna be after this 

會有什麼後果
I wanna just live right now 

我只想活在當下

C'mon 'cause I know what I like

來吧 因為我知道我喜歡什麼 
And you're looking just like my type

你看起來就像我的菜 
Let's go for it just for tonight

我們來嗨一整晚吧 
C'mon, c'mon, c'mon

來吧 放馬過來吧 
Now don't even try to deny

現在誰都不需否認 
We're both going home satisfied

我們回家後會感到心滿意足 
Let's go for it just for tonight

就讓我更進一步吧! 
C'mon, c'mon, c'mon

來吧! 放馬過來吧!

---------------

(1)hooters:貓頭鷹餐廳是一間於1983年發源於美國的連鎖波霸餐廳,現時全球分店接近500間,地點包括臺灣、新加坡、日本、中國大陸、加拿大及德國等。

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Ke$ha
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 小少 的頭像
    小少

    小少的痞克邦

    小少 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()